2009年9月25日 星期五

史上最好用既去暗瘡用品 - DERMA-RX

因為我皮膚偏油,又薄, 所以好容易生暗瘡, 特別係夏天呢種濕熱既季節, 基本上暗瘡係可以一日生一粒.
對於咁貪靚既我絕對係一種折磨! 不過, 最近經醫生介紹, 用左一隻叫"DERMA-RX" 既醫學美容品牌,
醫生話呢隻係一個幾耐歷史既美國護膚品牌, 佢有3支野係FOR暗瘡用既, 叫COMEDONE FORMULA(CF),
BLEMISH FORMULA (BF) 同BLEMISH SPOT (BS), 佢最好既特點就係成份天然, 以草本精華去疏通毛孔同殺菌,
最重要係冇任何類固醇, 酒精同抭生素, 所以將佢當做長期既護膚品都冇問題.

雖然佢講到咁好, 但其實我都真係半信半疑咁買左, 反正又唔係好貴, 成份又安全, 都可以試下既.





上面黃黃地果支就係毛孔細緻淨膚液 *COMEDONE FORMULA*, 根據佢個成份表, 大部份都係D植物精華,好似百里香, 大牛蒡, 白樺葉......佢主要係防止皮膚既油脂分泌去阻塞毛孔, 從而減少黑頭,粉刺.

而白色果支就係抭菌暗瘡治療液 *BLEMISH FORMULA*, 主要都係D天然成份, 好似青瓜, 金縷梅, 呢支就係FOR殺暗瘡菌, 令D暗瘡成唔到形, 同埋防止暗瘡惡化.

而家我已用左成一個月, 早晚一次, 基本上已經冇再生暗瘡, 粉刺就偶然會有一, 兩粒, 黑頭就冇咩分別, 其實個效果真係幾神奇, 再者, 我幾BUY呢隻野既地方係佢揸完唔係淨係收哂你皮膚既水份同油份, 相反黃色果支係帶有少少油份, 而白色就係好似乳液咁, 揸左都唔會覺得好DRY, 就算係一早要出街, 揸左呢兩支就可以揸防曬出街, 就算化妝都OK, 唔會DRY, 唔會紅, 唯一係呢兩支野既味道都唔太好, 有D草藥既臭味, 價錢方面就係約$400-$500, 大家如果有興趣可以問下自己既皮膚醫生(呢隻市面上好少見, 要買就要經醫生).

呢個係佢既WEBSITE: http://www.derma-rx.com/VIII/Index.html

沒有留言:

張貼留言